Byla jsem u toho

Kateřina Prachařová

Kurz sebeobrany odhalí krutou realitu

Mám za sebou kurz sebeobrany pro ženy. Kromě toho, že jej vede má kamarádka, která mě k účasti dlouho ponoukala, mě k tomu přiměl především nepříjemný zážitek z doby nedávné. Cestou domů od tramvaje mě v ulici, kde bydlím, zastavil cizí chlap s dotazem „Co máš v tý kabelce?“. Že to nebyla konverzační otázka, je asi jasné. Nezjistil to jen díky tomu, že se v danou chvíli otevřely dveře domu, před kterým mi zastoupil cestu. Chlap pak zcela pokojně pokračoval v chůzi jakoby nic, a já jsem si teprve doma uvědomila, co se vlastně stalo, a že jsem neudělala vůbec nic. Jen jsem tam stála a civěla.

1.6.2011 v 14:40 | Karma článku: 46.97 | Přečteno: 30490 | Diskuse

Kateřina Prachařová

Váňa na Hrad! aneb Zcela nekorektní reportáž z Pardubic

Jeden z mých prvních blogů na tomto serveru se téměř na den přesně před rokem věnoval Velké pardubické. Letos jsem ji opět viděla jako přímý divák na závodišti a mám-li ji charakterizovat jedinou větou, je to tahle: Byl to největší sportovní zážitek mého života!

12.10.2009 v 13:30 | Karma článku: 44.69 | Přečteno: 15010 | Diskuse

Kateřina Prachařová

Rvačka v tramvaji...

... aneb Kdo vychovával tyhle "děti"?

22.4.2009 v 18:10 | Karma článku: 37.14 | Přečteno: 4319 | Diskuse

Kateřina Prachařová

Zabije mě jednou čekání, nebo ten, kdo stojí ve frontě se mnou?

Nesnáším čekání. Ne proto, že bych pořád měla tak naspěch... Je to prostě nebezpečná věc.

27.1.2009 v 21:02 | Karma článku: 31.47 | Přečteno: 3005 | Diskuse

Kateřina Prachařová

Pomáhat a chránit: Kdo, komu, koho? A co na to jezevčík?

Našli jsme psa. Bez páníčka, bez známky, bez sebe. Tak jsme ho naložili a chtěli po institucích všeho druhu, aby nám pomohly. V českém Kocourkově se ze zdánlivě jednoduchého úkonu vyvinula infarktová anabáze.

30.12.2008 v 9:02 | Karma článku: 36.01 | Přečteno: 4655 | Diskuse

Kateřina Prachařová

Velká pardubická, velká přehlídka velkých emocí

Před měsícem se běžel 118. ročník slavné Velké pardubické. Po letech mohutného fandění před televizí jsem se rozhodla vydat se do české dostihové mekky osobně. Byla to poučná zkušenost.

11.11.2008 v 0:22 | Karma článku: 22.92 | Přečteno: 1623 | Diskuse
Počet článků 35 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5675

TO FINISH FIRST, FIRST YOU HAVE TO FINISH. Věčná pesimistka s občasnými záblesky naděje na konverzi k optimismu. Více o mně na www.prasnacesta.cz