Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldiess

23. 12. 2008 23:55
Ještěže máme blog

Jinak netuším, kde asi bych si mohl tak pěknou story- reportáž přečíst.

0 0
možnosti

akki

11. 11. 2008 9:09
Moc, moc

děkuji!  Po velmi dlouhé době jsem  letos (trochu z povinnosti) byla na Velké. Davy lidí mě děsí a s dojetím vzpomínám na dobu, kdy jsem dostihy sledovala uprostřed koní a žokejů. To byla atmosféra!  I pro mě Velká skončila s Klipem.  Anglický vzor, jak ho popsala norma37 bych jenom uvítala.  Zdravím a přeji všechno dobré.

0 0
možnosti

norma37

11. 11. 2008 4:37
Diky

Diky za velmi pekne napsany clanek. Letos jsem bohuzel na velke chybela a mela moznost ji videt az  za dva dny v nic moc rozliseni nekde na u tube, takze tvuj clanek mi atmosferu alespon trochu nahradil. Prala bych si, aby i v Cechach bylo jednou konecne  mozne uctit i kone jako byl Klip minutou ticha, jako je to bezne v Anglii. Tam kdyz se stane podobna tragedie, v novinach druhy den je  konsky "nekrolog" s popisem jeho uspesne kariery a fotografiemi z predchozich viteznych dostihu. Po smrti belouse One Man byl v anglii narodni smutek. Naopak v Cechach ti cestnejsi novinari  alespon nedaji zpravu o utraceni kone do palcoveho titulku hlavniho clanku o VP, a zbytek uverejni na hlavni strane nekolik fotografii trapiciho se kone s utrzenou nohou podtrzene nevkusne formulovanymi titulky. A pritom zrovna v pripade Klipa bylo tolik o cem psat..

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5675x
TO FINISH FIRST, FIRST YOU HAVE TO FINISH. Věčná pesimistka s občasnými záblesky naděje na konverzi k optimismu. Více o mně na www.prasnacesta.cz