Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Michal_Frejdlin

27. 1. 2009 21:53
Velmi zajímavý a poutavý článek

Vážená autorko, Váš článek se mi moc líbil, tyhle "články ze života" mám velmi rád obecně. A popisovanou situaci jakbysmet. Ve frontě se chovám vždy jako vy. Nekřičím, nikoho nepeskuju, nestěžuji si nahlas... vždycky slušně pozdravím a poděkuji pokladní/mu. A velmi mě potěší, když to tomu člověku za kasou, pojlecnému tokem otrávených ksichtů, udělá radost. Zejména jedná-li se o mladou slečnu. A tak vlastně přistupuji ke všem, je zajímavé pozorovat, když zprvu nerudný, zlý a naštvaný člověk, na mě spustí slovní filipiky a v zápětí, při mé velmi slušné milé odpovědi sám roztaje jak nanuk na grilu. Najednou zjistíte, že všechno lze vyřidít slušně a s klidnou hlavou. Díky za pěkný článek, karma je Vaše.

0 0
možnosti
KK

katerina.kozmova

27. 1. 2009 22:08
Re: Velmi zajímavý a poutavý článek

Děkuji, máte úplnou pravdu. Na otráveného člověka je dobrá nálada nejlepší taktika.

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5675x
TO FINISH FIRST, FIRST YOU HAVE TO FINISH. Věčná pesimistka s občasnými záblesky naděje na konverzi k optimismu. Více o mně na www.prasnacesta.cz