Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

roy_batty

18. 6. 2011 22:15
no nejlepší je tohle :o)

Bas Rutten Street Defense, tohle je jenom výcuc, plná verze toho videa má dvě hodiny

http://www.youtube.com/watch?v=D3K-mrlYG7Y

0 0
možnosti

Wild..Dog

8. 6. 2011 13:54
Jediná

opravdová sebeobrana je to, co trénují vojáci, policisté atd. Tedy v podstatě ozbrojené složky. Tohle splňuje v podstatě je Musado Military Combat  a Systema. I když jsou to techniky někdy likvidační, pokud se chcete reálně ubránit tak takové být musí. Obrana už z principu musí být důraznější než útok, jinak nemá smysl. Prostě ozbrojené složky to mají tisíckrát ověřené a ví na co se soustředit a co vypustit, protože na tom závisí jejich život.

0 0
možnosti

roy_batty

18. 6. 2011 22:15
Re: Jediná

Krav Maga

0 0
možnosti

chybka

6. 6. 2011 19:49
Je to tak

Moc dobře jste to napsala, opravdu to tak je :-) Podobné kurzy dělal můj kolega z práce (mimo jiné trénoval i Ju-jitsu) pro kamarádky a přítelkyně, jen to bylo rozdělěné do více dnů. Poslední lekce byla také v terénu, jako ta vaše. Zážitky mám zprostředkované, ale holky dopadly všechny plus mínus stejně jako vy - kurz nekurz. Jednu dokonce naložili do kufru u auta ;-). Chtěla jsem jít taky, ale nedostala jsem se k tomu, tak jsem si jen z vyprávění odnesla, že culík nedělá moc dobrou službu, protože se za něj dá dobře držet, naopak že na ženskou s deštníkem útočník většinou nezaútočí, protože by mohl dostat po hlavě ;-)

0 0
možnosti

erigor

6. 6. 2011 13:50
Pepřák

Taser přece má jen policie. Já mám paralyzer ale ten musíte přiložit na tělo a po pravdě řečeno to jen trochu štípe. Taser vystřeluje zapichovací elektrody na tenkých drátcích ale nevím o tom že by se u nás prodával. Ovšem takovým pepřovým sprejem jsem položila chlapa na zem a ani se ho nemusela dotknout (ani on mě). To ho ale nesmíte varovat - "pozor použiju sprej". To odvrátí obličej, zadrží dech a položí na zem on Vás. Sprejovat musíte neočekávaně , vydatně a hlavně zblízka do obličeje. A rychle utéct.

0 0
možnosti

Tajné

26. 6. 2011 12:35
Re: Pepřák

Pokud je mi známo, tak prodej a držení taseru u nás (jako v jedné z mála zemí) není zákonem nijak omezené.

0 0
možnosti

janded

5. 6. 2011 9:04
Pepřák

Ať si autorka píše co chce. Pepřák je Alfa i Omega úspěšné sebeobrany. To píšu jako člověk, kterej si vyskoušel securytku na fotbale. Nesetkal jsem se s tím, že by někdo byl po proudu pepřáku do obličeje schopen něčeho jiného než nadávat. A že se tu bavíme o borcích kteří se dlouhodobě baví bitkama... Po této zkušenosti sebou nosím pepřák pokáždé, mám li u sebe jakou koliv hotovost, která by stála za zmínku, nebo mám li se pohybovat v "rizikové" oblasti. Hrdinství nechme blbům, Laře Croft a Indiana Jones.

Mimochodem super hračka je taky taser, ale to už musí člověk vědět co dělá.

0 0
možnosti

Firefanatic

3. 6. 2011 21:59
Sice jsem kluk, ale...

I v 19 za sebou mám pár umravňování a ataků. Prohrál jsem 1, když jsem se střetl s debilem - řidičem autobusu, a to proto, že mi vítězství nestálo za zničený brejle a tudíž jsem měl k dispozici jen jednu ruku. Vzhledem k množství svědků jsem věděl, že zas tak o moc nejde...

Ale na koncertě jsem agresivního debila o hlavu většího co se rval dopředu vzal kolem pasu a odnesl kam patřil, cestou do školy na mě vystartoval týpek pro změnu podstatně menší, ale namachrovanej - odešel s mikinou na dva kusy...

Moje zkušenost je, že tihle útočníci jsou srabové a když jim ukážete, že se budete bránit, sou najednou posraný. Takže fakt sorry, ale opravdu mě nebaví ty kydy "jsme bezmocní". Pokud ano, tak jenom proto, že si útočníci moc myslí - protože se nebráníme.

0 0
možnosti

truepapas123

5. 6. 2011 9:17
Re: Sice jsem kluk, ale...

R^

0 0
možnosti

Tom.Žeryk.Masakryk

3. 6. 2011 12:23
rady

Opravdu se musím smát všem těm "radám" místních "instruktorů" o útočení na ohryzek, vrážení palců do očí apod.  Evidentně snad nikdy nezažili reálnou rvačku, nedejbože přepadení...to slovo znamená, že Vás někdo PŘEPADNE, obvykle ze zálohy, s jasným cílem Vám nějak ublížit.  Touto diskusí (ne)poučená žena si při takovém přepadení zlomí oba palce na rukou, podvrtne kotník nebo zlomí zanártní kůstky (stejně jako mnoho "mistrů" karate)  a dopadne pravděpodobně hůř než kdyby rovnou volila křik a útěk...samozřejmě nejlepší je se do takových situací vůbec nedostávat. Nakonec nějaký ten obranný sprej bude asi nejjednodušší řešení, ovšem nesmí z kabelky ve spěchu místo něj vytáhnout deodorant... A co se týká mužů...myslím, že každý útočník zvažuje podle fyziognomie, jestli si na konkrétního jedince troufne nebo ne...pokud se splete a narazí na štíhlého boxera nebo postaršího držitele 10.danu, nebude o tom za chvíli ani vědět...

0 0
možnosti

Tom.Žeryk.Masakryk

3. 6. 2011 12:24
Re: rady

viz. poučné video: http://www.youtube.com/watch?v=uH48HTA7qXo

0 0
možnosti

teepee17

3. 6. 2011 12:05
Velmi dobře!

Dělám aktivně box, Systemu a Eskrimu, ale to není podstatné. Podstatné je,že na ženy většinou útočí muži, kteří jsou sami o sobě slabí a na chlapa by si víceméně nedovolili. Na některé stačí zařvat, některé je nutno zpacifikovat jinak...uvědomte si, že vše co držíte v ruce(časopis, láhev, kelímek s kávou, telefon) nebo nesete na sobě(kabelka, klíče) dokážete použít jako potencionální zbraň vůči útočníkovi. Psychika hraje velkou roli. Ve stresové situaci prostě musíte přepnout ze ,,slušňáka" na instinkty. Nezabývat se otázkami typu: ,, co když ho zraním?" Berte to tak, že on Vám chce ublížit a těmito otázkami se nezabývá...

Nebylo by od věci, projít tréninkem sebeobrany ještě několikrát, aby se člověk poznal jak jedná když je ve stresu a pokoušel se tyto situace zvládat a následně z nich těžit :-)

0 0
možnosti

rudaz

5. 6. 2011 22:54
Re: Velmi dobře!

Souhlas, jde o psychiku. A ta se v Hung-kar trénuje a natrénuje dokonale. Tak, že útlá dívenka několika nacvičenými pohyby pošle útočníka buď k zemi nebo jej zažena natrvalo. Prodělal jsem s nimi jednodenní seminář, vím o čem mluvím. vlastně píšu.R^

0 0
možnosti

petrpetrpetrpetr

3. 6. 2011 11:13
Nemyslím si

Nemyslím si, že by existovala nějaká spolehlivá rada jak se ubránit. Jediné co funguje je štěstí. Pokud se někdo dokáže ubránit silnějšímu, tak je to jen díky tomu, že měl štěstí. Dobře ho trefil, utekl, nebo mu někdo pomohl. Někdy se může stát, že útočníka svojí obranou naštvete a pak to může skončit nepěkně. Někdy ho to naopak odradí. Záleží na tom na koho narazíte. Ideální je snažit se vyhnout podobným situacím. Pokud vím, že půjdu někde v noci sám, tak si můžu domluvit doprovod. Samozřejmě to není pokaždé možné. Jak se říká, tady je každá rada drahá.

0 0
možnosti

Jimmík

3. 6. 2011 10:52
Kvalitní článek

Myslim že článek je dobře napsán. K tématu, dělal jsem box, kickbox, nyní japonské bojové umění, domnívám se že bych se ubránil i více útočníkům. Nejdůležitější je, co zde již také bylo napsáno, psychika je nejdůležitější, protože žena se opravdu dokáže ubránit, všichni lidé mají stejné orgány, kosti, apod. Většina útočníků nejsou trénovaní a i když třeba chodí na box, nejsou zvyklý na typ bolesti co jim žena může způsobit. Hlavní je odprostit se od toho že mu můžete ublížit, pokud vás napadne někdo na ulici, slušnost jde stranou a mlaťte ho hlava nehlava, zkuste útočit na slabá míst, oči, uši, třísla, genitálie, nos ...

A nebo hnusná ale účinná věc, říct že jste to dostala a že ho vykouříte a potom zkousnout ...

Každopádně i když je to trénink, myslim že by si to měl každý, žena i muž vyzkoušet.

0 0
možnosti

Tom.Žeryk.Masakryk

3. 6. 2011 18:26
Re: Kvalitní článek

Potkal jste někdy kvalitního boxera jinak než, že jste trénovali kouření? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 35
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5675x
TO FINISH FIRST, FIRST YOU HAVE TO FINISH. Věčná pesimistka s občasnými záblesky naděje na konverzi k optimismu. Více o mně na www.prasnacesta.cz